18 Şubat 2014 Salı

Evde kardanadam yapımı

Hiç kar yağmayan bir yerde yaşamak bence müthiş.İlkokula Erzurumda gitmiş biri olarak söylüyorum bunu.Üniversitede İstanbuldaydım orada da kar yağması ne demektir yaşayan bilir.Trafik kabusu bir yana kar beyaz yağar on saniye sonra siyah balçığa döner.

Ama kızım kar fotoğraflarını görüyor merak ediyor ve bir kardanadam yapmak istiyor.Kar yoksa pamuk da mı yok dedim.
İş çıkışı bir kırtasiyeye uğradım.Yıllardır bu kadar kırtasiye alışverişi yapmamıştım çok iyi geldi.Renkli kartonlar, yapıştırıcı, oynayan yapışkanlı gözler, etiketler ve desenli bantlar aldım.



Bu DIY, craft,elişi  işlerine çok uzak olmama rağmen aldığım malzemelerin yeterli olacağını umdum.Aklımda da bir fikir vardı ve sonuçta kızım da sadece üç yaşında.{üstelik hiç gerçek kardanadam görmemiş sadece kardanadam fotoları görmüş bir üç yaş çocuğu:) }


Önce karton rengi seçtik.Tabi ki pembe! Daha önce aldığım kağıt makaslarıyla kartonumuzu kestik:









Kardamadamın hatlarını kabaca kurşun kalemle çizdim.Duru aldığım yapışkanı çizilen çemberlerin iç kısımlarına sürdü:





Yapışkan sürülmüş bölümlere pamukları yapıştırdık:




Yapışkan gözler, huni şeklinde katlanmış turuncu karton ve pembe kartondan yapılmış bir ağız ve tatatata:



Fotoğrafa müdahale eden küçük,şakacı bir el:)Bu fotoğraflar ne zor şartlarda çekiliyor:




Hey bu benim ilk kardanadamım ve ilk elişim.Sizinle çektiğim sekizyüzelli fotodan sadece ikisini paylaşıyor olmam mazur görülebilir.Hem şunun tatlılığına bir bakın lütfen:



Burada da iki tatlılık bir arada:




Üst fotodaki tatlılık "anneye bak" dendiği anda anne hariç bir yerlere bakarken:




Sanatçı eserini incelerken:P




Kardanadamın başarısı karşısında gaza gelip tavşan yapımına başlamış sanatçı anne kız:




Sanatçılar eserleriyle:







Biz yaparken çok eğlendik umarım siz de okurken eğlenmişsinizdir :)

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..