25 Şubat 2014 Salı

Kış akşamları evde yapılabilecek aktiviteler 2


Yine bir ev aktivitesi ile karşınızdayız:) Kardanadamımızın başarısından ! sonra bu aktivitelerin devam etmesinin iyi olacağını düşünmüştüm.Hem çok eğleniyoruz hem kızım bir şeyler öğreniyor hem de ilerde kocaman bir kız olduğunda hatırlayıp gülebileceğimiz anılarımız oluyor.Elimizde kalan komik ,küçük eserlerimize bakıp bakıp mutlu olması da cabası ;)

Bu sefer elimizdeki aktivite kitaplarından yararlanmaya karar verdim.Bunlar bize sevgili Defne'nin hediyesi.Ama kızım için henüz çok erken aktiviteler içeriyor.Ben kaldıramadan kalemle her yerini boyadığı, etiketleri söküp sağa sola yapıştırdığı için pek zavallı bir durumdaydı.Yeni projemizle ona da hayat vermiş olacağız.

İçinden bir resim seçtik :



Onu güzelce kesip sayfadan çıkardık:


Bu resmi yapıştıracağımız kartonu Duru kesmeye çalıştı.Geçen sefere göre ciddi bir yol katetmiş olsa da {makası olması gerektiği gibi tutabiliyor!} henüz düz bir kesim yapamadığını itiraf edelim :


Resmimizi kartona yapıştırdık:



Sağına soluna bir şeyler yapıştırdık ,süsledik.İşte son hali demek isterdim ancak ben burada "anneye bak" diyorum hanım kızımız biraz tepkili :)))



İşte kartonumuzun son hali:



Bu da tamamen kızımızın tasarımı bir eser:



Sanatçılar eserleriyle pozumuz.Benim elimdeki de "Baban biz işteyken de sana bakıyor" isimli çalışmam.Eserin acemiliğinden ötürü babadan özür dileyerek yayınlıyorum :P :



Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..