9 Mart 2014 Pazar

Bir pazar günü:


Güne iş arkadaşlarımla yaptığım kahvaltıyla başladık.Bir sürü sevdiğim insanın ,bir sürü fotoğrafı var ama izin almadan paylaşmak istemedim.Fotoğraftakiler ise nazımın geçeceğini düşündüğüm kişiler.Bu blog bir gün bulunursa kendi fotolarını görünce bana çok kızmayacak insanlar yani.Biri zaten sevgili kocam diğeri de canım Cüneyt Abi ile sevgili İpek.

Günü güzel kılan sevgili Sezer'e ise en içten sevgilerimi- kendisi görmüyor olsa da- gönderiyorum.Kızımın tüm kahvaltı boyunca saçıyla oynamasına izin verdiği için, alıp parkta salladığı için, güleryüzü için, kızımızı elleriyle beslediği için vs vs vs...






Kahvaltı sonrası eve dönüp uyuduk.Bir kaç saat sonra tekrar sokaklardaydık.Bu kez istikamet "Kazım büfe".Kimse Kazım gibi tost yapamaz, kimse.Baba kız ve anne kız şeklinde çeşitli pozlar verdik.Binlercesi :P içinden bir kaçını seçiyorum.En sevdiğim foto babası biriyle konuşurken ona sevgi ve hayranlıkla bakan kızımın olduğu poz ve dil dışarda pozumuz.Her an foto çekmiyorum aslında ama kızım ne zaman foto çekmeye başlasam garipleşiyor.Dilini çıkarıyor, gözünü kapatıyor vs :))




Tost sonrası bol bol yürüdük.Yorulunca yol üstünde bir cafeye oturduk.Duru evde yapmasından pek hoşlanmadığım balon yapma oyuncağıyla oynadı bol bol.




Çay ve sıcak çikolata içtik:




Gazete okuduk :P




Tekrar yollara düştük.








Ve günü Şadırvan'da döner ile noktaladık.Diyetime pazar günleri ara veriyor olmam güzel bu döneri yemesem cidden üzülürdüm çünkü :


Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..