31 Mart 2014 Pazartesi

Hoşgeldin Doğa bebek !


Haftasonu liseden beri en yakın arkadaşlarımdan olan Neslihan'ın ikinci kızı Doğayı görmeye gittik.Onlar aslında Ankara'da oturuyorlar ancak Nes'in ailesi Adana'da olduğu benim ailem ise Ankara'da olduğu için sık sık görüşüyoruz.Onun büyük kızı Defne ile benim kızımın arasında bir yaş 2 gün var.Kızım normalde diğer çocuklarla ilgilenmemden pek hoşlanmaz ama Doğa bir istisna oldu.Duru Doğa'ya ba-yıl-dı.

Nasıl incitmeden seviyor,kuzum benim:


Defne ve Duru: {Maşallah kızlarımıza}




Doğa,Defne ve Duru.Defne ve Doğa teyzeleri Ebru Abla'nın kucağında benim şirinem de fotoya son anda girmiş gibi duruyor:)))



Neredeyse tüm gün oradaydık.Öğlen yemeğini beraber yedik.Menümüz ; karışık dolma, yoğurt ve salata:



Salata enfesti.Unutmamak adına not alıyorum : roka, taze soğan, taze sarımsak, maydonoz ve az domates :

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..