5 Kasım 2015 Perşembe

Duruca


Duru okulla ilgili çok ketum.Neler yaptıklarını hiç anlatmıyor.Tanışma kahvaltısında arkadaşım kendi kızı için "artık biraz sussa diyorum" dediğinde ben de "keşke biraz anlatsa diyorum" dedim.

Ama çok arada sırada "filler çapraz gider ve vezir her yöne" gibi bir şarkı ya da "cumhuriyet demek özgürlük demek" gibi bir marş duyuyorum oyuna dalmışken.Bazen de koridorda karşılaştığımızda "How are you , fine thanks and you" falan diyor:)

Geçen gün de dönüp "Good Mornis" dedi.Evet mornis! Okuma yazma bilmedikleri için dili duyarak öğreniyorlar ve işte Duru da yanlış duymuş.Hemen düzelteyim dedim {zaten huyum kurusun hatalı bir şeyi şarkı bile olsa düzeltmesem ölürüm} :

-Hayır kızım good morning olacak o.

Gözlerini dikti , ağzını bükerek baktı ve :

-Good mornis diye yineledi.

-Hayır kızım morning diye ısrar ettiğimde ise :

-Ben okula gidiyorum! diye carladı:)) Ay fare sanki gittiği de okul olsa. 5 yaş anaokulu be! Sanki ben hiç okula gitmedim.Yine de öyle carlayınca bir kalakaldım.

Öğretmenine mesaj atıp durumu okulda düzeltmelerini rica ettim.Artık good morning diyor ama bir kez de dönüp ben hatalıymışım anne sen haklıymışsın demedi:))))


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizimkiler yani iki oğlmda herşeyi canlandırarak anlatır. Hem gözüm yorulur hem kulağım. Bazen de çenem. Ama onları da kendimi de güvende hissederim herşeyi bilince. Çoğunlukla sormadan anlatırlar. Arkadaşları da bize gelince anlatıyor :) Anlatmasalar napardım bilemedim şimdi.

Gazel vakti

EQ dedi ki...

Nankör evlat! :))

Cok seker ama yaaa.. yerim ben onun good mornis'ini:)

Ben eskiden beri hep derdim, daha ana okulunda baslamali ingilizce dersleri diye. Cünkü asil cocuk yasta cok cabuk ve cok daha kolay ögreniliyor yabanci dil.

Gozde dedi ki...

Ahaha nil de aynı. Okul nasıldı diyorum, konuyu kapat anne diyor. Öğretmeni de aynen duru' nun davrandığı şekilde çocuklar size okuldan bahsedecek dedi ve okul nasıldı diye direk sormamamızı söyledi. Yolda giderken, arabada krndi içlerinden geldiği zaman anlatırlarmış genelde.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..