3 Temmuz 2016 Pazar

Planlar planlar

 
Bayram tatilini fırsat bilip yakınlarda bir otelde iki günlüğüne yer ayırttık. Duru havuza gireceği için çok heyecanlı. Kızım çok şükür benim gibi tammmm bir su kuşu.
 
Murat hiç havuz deniz sevmez. Güneş kreminin yapış yapışlığı, ıslanmak onun gibi bir aslanın zorla katlandığı şeyler. Suratı bir karış oturur havuzun kenarında:) Çocuğumuz yokken tüm günü havuzda tek başıma geçirirdim. Şimdi Duru havuzda bana arkadaş oluyor.Yuppi!
 
Zaten Murat genelde memnuniyetsiz , beğeni eşiği çok yüksek bir insan. Annem de tıpkı Murat gibidir(aslan burcu). Anneme ucuz bir hediye alsan hiç memnun olmaz bir de bunu belli eder:)
 
Murat da marka hediyelerden hoşlanır. Kıyafette Lacoste, ayakkabıda Camper. Çok şükür sevdiği markaları keşfettim de hediyelerim hep beğeniliyor;) Annemden antremanlı olduğum için olayı çabuk kavradım;)
 
Bu beğenmeme durumu gittiğimiz tatil yerlerinde de kendini gösterir. Ben Antalya otellerini sevmiyorum çünkü havası çok boğucu. Adana zaten yapış yapış neden gidip bir de daha yapış yapış bir havada kalmak için para vereyim? Ama elbette Antalya'da  oteller son derece lüks, yemekler muhteşem. Murat bu sebeple Antalyadaki otellerden çok memnun kalmıştır.
 
Son iki senedir asla Antalya'ya gitmem dedim. Akşam bir mini disco etkinliği oluyor beş dakika dışarıda duruyorsun saçların ıslak ıslak , ter içinde kalıyorsun.İçeri klimalı alana girince oh diyip nefes alıyorsun.
 
Ama Çeşme öyle mi? Deniz kenarı ve sıcak ama nem yok, serin rüzgar esiyor. İşte Çeşmedeki otellerde de Antalyadaki şaşaa yok tabi. Yemek menüleri daha mütevazi, oteller biraz eskice. Ama benim için hiç önemi yok. Sonuçta bir insanın açık havada, püfür püfür esen rüzgarda yediği yemeğin tadını ben hiç bir şeyde bulamıyorum.
 
Otele gidiyoruz Murat sanki İl Sağlık Müdürlüğünden denetime gelmiş. Yemekleri  havuzu, odayı herşeyi eleştiriyor. Hele bir de yanına kendi gibi bir huysuz bulmuşsa havuz başında saatlerce oteli çekiştiriyorlar:)
 
Aslında kendisi de daha mutlu ama içindeki aslan bunu söylemesine engel:)
 
Bir de Antalya otelleri Rus turist doluyken Çeşme Türk kadını kaynıyor. O po.p.olardaki selülitler, kısa bacaklar, koca göbekler yani ortak fiziksel özelliklerimizi diğer kadınlarda da görmek bir kadının rahat tatil yapması için önemli ayrıntılar bence. Ruslar beş çocuklu olmalarına rağmen model gibi tipler, pçop.olarında selülit yok gamze var,bacakları benim tüm boyum kadar, sarışın ve mavi gözlüler insan ister istemez kendini çirkin buluyor.Bir sen şişkoymuşsun, selülit dünyada bir sende varmış, dünyadaki tek çirkin senmişsin gibi oluyor.
 
Herkese iyi bayramlar diliyorum. Ben gidip valizimizi hazırlayayım. Siz bayramda neler yapacaksınız?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 yorum:

sebotuna dedi ki...

ay cok guldum , benim esim de ayni .. ben de tam tersiyim pansiyon bile uyar bana .. ufacik seyle mutlu olurum ...

Öykücü dedi ki...

Şebnem işte biz havuzda eğlenirken huysuzlarımız da yanyana oteli çekiştirip duracaklar. Sanki annelerinin karnından beş yıldızlı otele doğdular:)

Öptüm

Adsız dedi ki...

O mufettis bizim ailede benim. Hir cikaririm. Soylenirim. Tat vermem.
:) guneste durmam, klimasiz yasamam, denize girmem, havuza beeelki girerim onda da yuzmem dikilirim suda. Esim de uyaroglu. Besyildizli otel satsinlar cadir ciksin, gik demez.
Biz tatile uc aile cikalim. Ben adamlarla dirdir seviyesini yukseltirim, siz de bizim ekiple huzur icinde oturur kafa dinlersiniz.

deniz dedi ki...

Çok tatlisin hope! Gerçekten eşin bu kadar muskulpesent biri gibi durmuyor. Ama zormuş gerçekten benim eşimde bu eşikte olmasa bile gittiğimiz her yerde hak arar bir pozisyonda oluyor.sürekli olumsuz bulma, mağduriyet, hak ihlali gibi konulari araştırıp bulur.bunlar için çata çat konuşur.bü durumlarda da eğer organizasyon da bana aitse baş suçlu da ben olurum.sende oyle misin?çok komikler di mi bu erkekler?

deniz dedi ki...

Bu arada ah o Ruslar diyeceğim.biz de sadece ben değil esim de kendini çok kötü hisseder otellerde. O izmandut gibi adamları görünce hep birlikte ırk ozelliklerimizi cekistiriyoruz.

Öykücü dedi ki...

İpek huysuzluk kimseye sana yakıştığı kadar yakışamaz. Ben bayılıyorum , blogda da o söylenmelerine bayılırdım zaten. Murat, sen ve Şebnemin eşi birlikte otele yazık olur be bacım:)

Sevgiler

Öykücü dedi ki...

Ahahaha oteldeki en manzaralı odayı bulmak da mesela Murat'ın bir hassasiyeti. Benim yaptığım organizasyonlarda eleştiri yapmasına sinir oluyorum. Ben yapsam daha iyisini yapardım havası var, E yapsaydın o Zaman:) Bak bu başlı başına bir yazı konusu:))

Gördüğüm Rus erkekleri berbattı. Murat'ın rahatsız olacağı hiç bir şey olmayacak kadar göbeklilerdi:)

Sevgiler

Gozde dedi ki...

Biz antalyaya gidiyoruz☺️ Cuma sabahı

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Tatlim yaa! Keske bu postunu daha evvel yazip yollasaydin:))

Yaz tatilinde Antalya dayiz da:))

Birde ne tuhaf benim esimde begeni citasi gökyüzünde ve ayni Murat gibi ne deniz ne havuz:))

Aslan burcu tamda anlattigin gibidir,cok iyi tanirim,esim akrep oda secici,özgüveni yüksek.

Biraz sinir oldum simdi,o ruslarin arasinda ne yapacagim ben:))

Durucuk büyümüs epey,görebiliyorum bunu.cok tatli!

beni okuyup yorum biraktin,cok tesekkür ederim,beni okudugunu bilmiyordum:))

Tekrar görsümek dilegiyle,insallah tatil iyi geciyor!

Bir dahaki sefere bizde dogruuu Cesme`ye:))

Öykücü dedi ki...

Gözde,

Bol yemekler, iyi eğlenceler :) Kızlarla bol bol fotoğraflarını bekliyoruz .

Bir Terazi Kızı,

Yan tarafta blog listemdesin yeni yazın çıkınca okuyorum. Zaten 20 kg vermiş birinin hikayesini herkes okumak ister. Hem moral hem ilham oluyor.

Antalya'yla ilgili en büyük şansınız bu sene Rus'larla aramızın kötü olması bence. Model tipli beş çocuk anası gıcıklar Putin ambargosuna takıldı.

Sevgiler..

deeptone dedi ki...

çeşmede altınyunusa gitmek en iyisi. kuşadası kuştur ve urlada pine bay. bunlar evet eski ve klasikler. :) ama sizin tatil olayı çok sevimliiii :) antalyada ne oteller var yaaa. :)

Oktay Usta dedi ki...

Sizi takip etmeye başladım yazılarınız çok güzel.:-)

Kumdan Kale dedi ki...

Çok keyifliydi okumak ��

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..