13 Şubat 2014 Perşembe

Beni ..... mutlu eder !





Sağlık olduktan sonra gerisi boş diyenlerdenim ben.Mutlu olmak için sabah karşılaştığımda içten bir gülümsemeyle merhaba diyen bir iş arkadaşı, arkadaşlarla yenen bir yemek, güzel geçen bir haftasonu yeterli olabiliyor.

Kocamın 'sen çok iyi bir annesin' demesi, kızımın durup duruken gelip beni öpmesi gibi şeyler ise çok çok çok mutlu olma sebepleri.

İnsanları mutlu eden ufak tefek şeyleri okumak mutluluk farkındalığımı arttırıyor.Okurken bu beni de mutlu ediyor diye düşünüyorum sonra o anı bir kez daha yaşarken aklıma liste geliyor ve o an aslında ne kadar mutlu olduğumu farkediyorum.

Ve bence mutluluk anlardan oluşuyor.Gün içinde mutlu olduğumuz anlar fazla ise mutluyuz demektir.Çok büyük beklentiler, çok büyük hedefler koymak genelde hayalkırıklığına sebep oluyor.Şu işe girersem mutlu olacağım, şu evi alırsam mutlu olacağım, çocuğum olursa mutlu olacağım diye düşününce yaşanan küçük mutluluklar atlanıyor sanki.

Bu blogu kızıma hediye etmek için yazıyorum.Bundan yirmi yıl sonra bir genç kız olduğunda annesinin neler yaşadığını, neler düşündüğünü, nasıl hissettiğini bilsin istiyorum.Yazdığım tek bir satır bile onun hayatına ışık olursa bu blog misyonunu başarmış demektir.

Beni mutlu eden ufak tefek şeyleri kaydetmeye karar verdim.İlk listemiz on maddelik bakalım başka neler bulacağız;)

1.Yemeğe davet edildiğim yerde menüde içli köfte olduğunu görmek.

2.Kocamla el ele yürümek.

3.Deli gibi yediğim bir haftasonundan sonra korkarak çıktığım tartıda bir gram bile almamış olduğumu görmek.

4.Spor yapmak.

5.Çok fazla farklı kişiyle görüştüğümüz kendimi sosyal hissettiğim bir haftasonu.Aynı şekilde birden çok arkadaşıma mesaj, mail, telefon bir şekilde ulaştığım bir gün.

6.Kızımın kitap okurken bana sokulması.

7.Yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı

8.Yemeklerimin lezzetli olması.

9.Kitapçıda en sevdiğim yazarın yeni kitabıyla karşılaşmak.

10.Peşine düştüğüm ayakkabıyı indirimde yakalamak.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..