2 Mart 2014 Pazar

Aynı Yıldızın Altında




Okuduğum kitapları kayıt altına almak hayatım boyunca hep isteyip bir türlü yapamadığım bir şey.Bu blogda okuduğum her şeyi yayınlayamam muhtemelen çünkü pek gurur duymayacağım kitaplar da okuyorum.Saçma sapan vampir serilerinin bağımlısı oldum:) 33 yaşında bir koca kadın olarak Gece Evi serisi fanatiği olmaktan utanıyorum ama kendimi bir sonraki kitabı gördüğümde heyecanla üstüne atlamaktan alamıyorum.Son kitapta Zoey hapse girdi hem de cinayetten ! Bir sonraki kitabı nasıl bekliyorum nasıl anlatamam.

Ama merak etmeyin o "tip" kitapların fotoları bu blogda olmayacak.İlerde kızım okuyacak ve muhtemelen bir ergenken.Zaten beni beğenmeyecek, eleştirecek ve belki de utanacak.Eline koz vermeye gerek yok diyorum :P

Ben sonu kötü biten bir kitabı beğenmem ve mümkünse de almam.Kitapların son sayfasını okur kötü bir şeyler var mı diye bakar öyle alırım.Dolayısıyla yukarıda fotoğrafı görülen kitap benim normalde asla almayacağım bir kitap.Ancak kendisi Gül Ablanın bana yılbaşı hediyesi olduğu için okudum.Kanserle savaşan iki gencin hüzünlü ama yer yer de komik hikayesi.Yazarın trajedileri anlatırken bile insanı gülümsetebilen dilini çok sevdim.







Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..