6 Haziran 2014 Cuma

Son dönem kitapları

 


Son dönemde okuduğum kitapları beğeni sırama göre fotoğrafladım.En çok en üstteki kitabı  sevdim:)

Şahane Gelin:  Bir blogda bahsedilmesi üzerine çok meraklanıp internetten sipariş etmiştim.Hemen okudum ve çok şaşırdım.Yabancı versiyonlardaki gibi zengin erkek, zorlanmış bir birliktelik sonrasında aralarında gelişen aşk. Sonuçta emek harcanmış bir eser, takdir ediyorum ama bazı diyaloglar o kadar anlamsız ve mantığın ötesindeydi ki 'yok artık' dedim.

Yeni Başlangıçlar Mevsimi: Yazarın diğer kitaplarından çok da farklı olmayan, neşeli ,sonu güzel biten bir kitap.Karakterlerin bile çoğu aynı.Siz de benim gibi kitap karakterlerine çok bağlanıp  kitap bittikten sonra "neler yapıyorlardır" diye merak eden bir deliyseniz bu yazar tam size göre:)

Gölgesizlerin Tutkulu Dansı: Yazarın diğer kitaplarından çok farklı.Kapağına bakmadan okusaydım kesinlikle bir Tess Gerritsen kitabı olduğunu anlamazdım.Zengin erkek, hırsız kız aşkı.Bayıldım!

Eski tarihlerde geçen bir hikaye.Her zamanki dedektifimiz Rizzoli yok ,cinayet yok.Diğer kitaplarından farklı olarak aşk teması ön planda.

Tanrı daima tebdil-i kıyafet gezer:  Ne çok yerin altını çizmek istedim.Ne çok şey öğrendim.Çok güzel bir kitap.

Sürükleyici, anlamlı bir olay örgüsü olan, okuru meraklandıran, sürpriz bir sonla da taçlandıran bir kitap.Ama bence bu kitap bundan çok daha fazlası.

Kitaptaki karakter kalabalık bir fırında kendisine çok pişmiş ekmek verildiğinde bunu geri verip bana az pişmişinden verin diyemiyor.Ayıp olur, bekleyenleri sıkıntıya sokarım diye düşünüyor.Ben de öyle biriyimdir.

Kimseden yardım isteyemem , yapalım mı deseler bile "yok" derim. Bir başkasını rahatsız etme fikrini kendi isteklerimin önüne koyuyorum.

Kitapta beni "iyileştiren" şeyler buldum.Bu kitaptan sonra hayata daha farklı bakıyorum.Karakterimde iyi olarak gördüğüm bazı şeylerin bir eksiklik olabileceğini farkettim.

Tekrar okumayı istiyorum bu kez heyecan ve merakla sonuna ya da neler olacağına odaklanmadan sadece kitaptaki kahramanın geçirdiği değişimi incelemek istiyorum.Bu sefer tamamen kendimde bulduğum eksiklikleri düzeltme amacıyla okuyacağım.

Yeniden okumak için daha sakin zamanları bekliyorum, sadece kitaba odaklanabileceğim o zaman geldiğinde  sadece bu kitaba dair bir yazı da yazacağım.

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Begendigin kitabi cok merak ettim,insallah alip okuma firsatim olur,gipta ediyorum düzenli kitap okuyabilenleri,tebrik ederim...

Öykücü dedi ki...

Teşekkürler:)

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..