16 Haziran 2014 Pazartesi

Yeni takıntım: Küçük kekler!

Bazen bir tarife takıyorum (bkz Çikolatalı Fransız Keki) , bazen de mükemmel tarifi bulmak için bir şeye.Bu ara taktığım küçük kekler {muffin}. Mükemmel tarif arayışındayım.Yiyenlerin bayılacağı, kocamın hadi yapsana diyeceği o tarifin peşindeyim.Bunlar da denemelerin bir kısmının! fotoğrafları:)




Dün de arkadaşımın verdiği tarifle tencere keki yaptım.Küçük kekler olarak çok başarılı , kocam dört tane falan yedi, kayınvalidem tarifini istedi.Ama ben fırında pişen bir tarif peşinde olduğum için mükemmel tarif arayışında sırada bunu denemek var! Hadi bakalım.

3 yorum:

firdevs dedi ki...

Cok ilginc ama , cafe fernandonun hic bir tarifini tutturamiyorum :p adam sanat eseri gibi tarifler yayinladigina gore sorun bende galiba :))

ben soyle kagit kalibin ustunden cikmis muffin yapabilmeyi cok istiyorum . Ama henuz deneyemedim.Zaten hamileligimin basindan beri dogru duzgun hic bi sey yapmadim. Tatli yiyememek cok kotu :p Ama hamileligi uc kiloyla tamamlamak muhtesem :))))

Öykücü dedi ki...

Cafe fernandonun hiç bir tarifini denemedim, ilk olacak. Nispeten basit bir tarif olduğu için seçtim.Dışarı taşımak için kağıdı ağzına kadar dolduracaksın ben taşmış sevmiyorum yerken etrafa dökülüyor çünkü o yüzden yarısına kadar ekliyorum.

Sen hep inceydin Firdevs. 15 kilo bile alsan bir kaç haftada eski kilona dönersin bence. Evde dört çocuğu olan bir süper annesin sen! Türk bloglarının gururu:)

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..