16 Temmuz 2014 Çarşamba

Öykücü ;)


Kızımın kitap okumayı sevmesini ÇOK istiyorum.Çünkü hayatta yalnız kalmayı çok da önemsememi , sıkılmak nedir bilmememi sağlayan ,en zor zamanlarda bile beni mutlu eden bir şey kitap okumak.Kızım da böyle hissederse çok sevinirim.

Beni bebekliğinden beri elimde kitapla gördü.Kitap okumayı sevmesi için bunun önemli olduğu söyleniyor.Sonuçta her hareketimi taklit ettiği düşünülürse mantıklı bir öneri.

Her gece mutlaka bir kaç sayfa bile olsa okurum, yatağımın başucunda bir sürü kitap var.Dışarı çıkarken çantamda mutlaka kitabım olur.Uzun araba yolculukları, birilerini beklerken masada, deniz kenarında gibi...Kocamın "burada kitap okuduğuna inanamıyorum" dediği zamanlar çoktur.Kısacık anları bile bir kaç sayfa okumak için değerlendirebilirim:)

Kızıma da bir sürü kitap aldım.Adana'da çocuk kitapları çok kısıtlı ama Ankara'dan valizimin içi kitap dolu döndüm hep.Kitap seçiminde Yasemin'in önerilerine kulak verdim.Kitapların bir şeyler öğretmesi şart değildi eğlenceli olmasına dikkat ettim.

Kitapları onun ulaşabileceği bir yere koydum.Her akşam mutlaka bir kitap okuduk.Bazı akşamları işten geldiğimde de okuduk.Zamanla ona kitap okumamı kızım istedi.Evden çıkarken O da çantasına bir kitap attı.

Uzun bir süreç bu.Tamam oldu diyebilmem için okumayı öğrenip kendi kitaplarını seçip okuması lazım.Ama bu halinden de memnunum.Ve hayatta en sevdiğim şeyi en sevdiğim kişiyle yapabildiğim için çok müteşekkirim.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..