27 Ekim 2014 Pazartesi

Son dönem kitapları



Son günlerde okuduğum kitaplar işte bu yukarıdaki fotoğraftakiler.Şimdi kısaca bu iki kitaptan bahsedelim.

Kızıl 1-2-3: Klasik bir gerilim romanı gibi başlayan ama farklı bir şekilde ilerleyen bir kitap.Çok beğendim.Aklıma takılan , anlamsız bulduğum bir nokta olmadı süpriz bir sonla da bitince tadından yenmez bir kitap okumuş oldum.

Kitap yazan bir seri katil var.Daha önce dört cinayet işlemiş, cinayetleri de kitaplaştırmış ve en öenmlisi yakalanmamış.Artık evli, orta yaşlı bir adam ama aynı heyecanı tekrar yaşamak istiyor.Mükemmel bir cinayet ve bu cinayeti anlatan bir kitap.Bunun için kızıl saçlı üç kadın seçiyor.Kadınlara mektup gönderiyor ve hikaye başlıyor.

Aşkın Müziği : Bir kitap çok sevilip, ünlü olduktan sonra pek çok yazarı etkiliyor.Bu kitabın yazarı da Grinin Elli Tonu serisinden fena halde etkilenmiş.Ama ne yazık ki olmamış.Ben özgün fikirleri seviyorum.Fikir özgün değilse de olay örgüsü sağlam olmalı ama bu kitapta akla ,mantığa uymayan çok şey vardı.İyi bir yazar akla mantığa uymayan şeyler de yazsa okurunu inandırabilen yazardır:)

Ama yine de arada aşk kitabı okumak benim ruhuma iyi geliyor.Rahatlıyorum, mutlu oluyorum.

Bu kitabın hemen sonrasında yine bir aşk kitabı okudum.Yine aynı seriden etkilenmiş bir kitap okumak hiç hoşuma gitmedi.Artık tüm aşk hikayelerinde bir kıza aniden ve nedensizce aşık olmuş esmer ,uzun boylu, süper zengin bir erkek var.Bu erkek seks delisi, kontrol manyağı ve mutlaka yeme içme konusunda takıntılı {yemeğini bitir Carolyn!}.Hafif şiddet eğilimli ve yineliyorum seks delisi.

Bir de yazar önsözde " bir fotoğraf gördüm etkilenip bu kitabı yazdım" falan diye atmış da atmış.Anacım besbelli grinin elli tonu serisi bitmiş sen eline kalemi almışsın:)) Facebook'tan yazara ulaşabilirsiniz falan diyordu çok kafam attı gerçekleri haykırasım var. Kimi kandırdığını sanıyorsa:)

Bir süre aşk hikayelerinden uzak dursam iyi olacak.Edebiyat dünyasının en huysuz okuru olarak nam salmayayım:)

Bugün yarım gün yaşasın! M ile sinema planımız var, bir aksilik olmazsa.Bakıcı teyzemiz bizi böyle hafta içi tatil günlerinde idare ediyor da biz de kocamla senede bir iki kez sinemaya gidebiliyoruz:)

İyi tatiller!

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..