14 Kasım 2014 Cuma

Yuppi!


Ve işte yine bir cuma günü.Yaşasın!

Aslında bu fotoğraftaki mutluluğu hakedecek bir cuma değil mesela temizliğe gelen sevgili Nihal bu hafta gelmedi hem de hiç haber vermeden! Haber vermediği için ev yıkanmış çamaşır dolu.Dağınık bir evde mutlu olmak zor.Bu hafta mutfak içleri temizlenecek ve halılar serilecekti,o da olamadı tabi.Nihal'in bu habersiz gelme işini ikinci yapışı ,bu da tuzu biberi:)

Nihal geçen sefer habersiz gelmediğinde ona gelmeyebilirsin ama bana bir gece önceden haber ver dedim.Çamaşır yıkamam ev de kalkıp kaçacak bir hale gelmez.Herkes hasta olabilir ya da o gün işe gitmek istemezsin.Hatta kıramayacağı başka birine gidecektir bunu bile anlarım.Ama bin kere bunu söylememe rağmen haber vermiyor olması canımı sıktı.

Bu arada bir komşumu aradım, memnun olduğu bir hanımdan bahsetmişti daha önce.O hanımı da ayarladım gibi.Sonra Nihal aradı ,çok açık bir şekilde "bana gelmek istemiyorsan bunu söyle" dedim.Bana gelmek istediğini hatta bunun için bir başkasını bıraktığını söyledi.Bir sürü -bence saçma- mazeret sıraladı.Elimde yedekte bir başka hanım daha olduğu için rahatım şu anda.Umarım ikisini de batırıp bir başıma kalmam :))

Buzdolabı için servis hala gelmedi ama biz sorunun buzdolabının ayaklarından kaynaklandığını bulduk.Bu yüzden bu konuyu da kafama takmıyorum.Hatta buzdolabını açtığımda eski buzdolabım gibi sıkış tepiş olmadığını ,bir sürü boş yer olduğunu görmek de beni çok mutlu ediyor.

Biraz boğazım ağrıyor ama halsiz hissetmiyorum ve çok şükür başım da ağrımıyor o yüzden bu da tolere edilebilir kötü bir durum.

Bu yazı bu haliyle hiç de yuppiiilik bir yazı olmadı.Biraz daha iyi ihtimallere, planlara dönelim en iyisi.

Mesela bu akşam çok sevdiğimiz ve daha önce düğününe gittiğimiz bir arkadaşımızla yemeğe çıkacağız.Onu çok özlemiştik ve düğün dedikodusu yapamamıştık:P

Spor hocam bugün başladığım güne göre çok yol aldığımı söyledi.Ben de vücudumdaki kaslanmayı ve daralmayı hissediyorum zaten.Hocadan onay almak da çok iyi hissettirdi.

Bu haftasonu bir iş, davet,kurs vs yok.Herhangi bir yere de gitmiyoruz.Bu sebeple bol bol yürüyüş yapmayı, Tarsus'daki hayvanat bahçesine bir kez daha gitmeyi istiyoruz.Pazar günü dışarda bir kahvaltı ve bir arkadaşımıza akşamüstü doğumgünü sürprizi yapmak da planlarımızın arasında.

Sizin haftasonu planlarınız ne? Herkese maceralı, eğlenceli, derli toplu ve sağlıklı bir haftasonu diliyorum!



4 yorum:

Mert dedi ki...

Oh, güzel güzel yürüyün valla mis... :)

Yeni keşfettim burayı. Ben de beklerim bundan sonra!

Görüşmek üzere, sevgiler... :)

Öykücü dedi ki...

Sevgili Kafa Dergi:)

Teşekkür ederim! Ben de beklerim diyenlere pek bakmam aslında ama iyi ki senin bloğuna uğramışım:))

Sevgiler!

deeptone dedi ki...

neşeli bi hafta dileriiim :) yine yuppiilii günler olsuuun :)

Öykücü dedi ki...

Sevgili deeptone,
Sayfanızı kapatır kapatmaz d&r a gidip kitabı sipariş verdim:) Bir kaç güne elimde olur hemen okur yorum Yazısı yayınlarım diye umuyorum. Tavsiye için tekrar teşekkürler

Sevgiler

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..