7 Aralık 2014 Pazar

Pazar pazar



Sinema öncesi mısır yemek bir anne kız geleneği oldu:)

Bu pazar Duru'nun hastalığı sebebiyle kahvaltı planımızı erteledik.Başka çocuklara hastalık bulaştırma riskini göze alamadık.Hasta çocukla bana gelinmesini de sevmem çocuğum hastayken de gidip başka çocukları hasta etmem.

Bu pazar evde kahvaltı yapacağımız kesinleşince cumartesi akşamı pankek için malzemelerimi hazırlayıp buzdolabına kaldırdım, pizza hamurunu yoğurdum tepsiye yerleştirdim onu da buzdolabına kaldırdım.Duru'yu yıkadım, hazırlanıp erkenden yattık.

Pazar sabah erkenden kalktım,fırını yaktım, fırın ısınırken pizza malzemelerini ve pizza fırında pişerken de pankeklerimizi hazırladım.Sonuçta karbonhidrata boğulmuş {harika} bir kahvaltı yaptık.Sonra biraz koltuklara yayılıp keyif yaptık.Gazeteleri okuduk, tv izledik ve sonra hazırlanıp evden çıktık.

Duru daha arabaya biner binmez uyumak istedi.Yürüyüş için indik onu arabasına bindirdik ve yolda yürürken uyuyakaldı.Hava öyle güzel ve güneşliydi ki! Ben sadece üzerimdeki kazakla yürüdüm o bile fazla geldi.Murat gömlek üzeri deri ceketle ter içinde kaldı.Biraz yürüdükten sonra Duru'nun uyuyor olmasını fırsat bilip yol üzerindeki bir Mado'ya oturduk.



Çay içtikten ve biraz sohbet ettikten sonra Duru uyandı biz de pazar sebze alışverişimiz için manavımıza gittik.Cuma günü belirlediğim haftalık yemek listesine göre alışverişimizi yaptık.Markete de uğrayıp kalan eksiklerimizi tamamladık.

Akşam yemeği için Duru'ya dondurucudan indirdiğim tavuk suyu ,ev eriştesi ve domates ile çorba yaptım.Murat ile bana da makarna!

Bu kadar çok karbonhidrat yiyor olmamın sebebi haftaya yılbaşına kadar sürecek bir protein ağırlıklı, karbonhidrat fakiri beslenme programına başlıyor olmam.Spora gittiğim salı ve perşembe harici günlerde alacağım tek karbonhidrat bol marullu bir salata olacak.Salı ve perşembe de yiyeceğim karbonhidrat pizza ve makarna değil zeytinyağlı sebze yemekleri olacak. Aklımda kalan bir şey olmasın istedim. Yoksa normalde sabah pizza akşam makarna benim pek tercih ettiğim bir beslenme şekli değildir:)

Akşam yemeğinden sonra 1 saat kadar kondisyon bisikletine bindim.Sonrasında bir banyo ve elime örgümü alıp Gönül İşleri izlemeye başladım.Duru çok şükür oldukça iyileşti.Ona hazırladığım çadırın içinde ipadlde nörolojik muayene videoları izliyor:)

Çocukken kocaman şemsiyeleri açar ya da masaların altına girer kendi özel yerimi yapar içinde oyun oynar, hayaller kurardım.Şimdi kızıma da bu tip bir yer hazırladım ve çok hoşuna gitti.Onun özel alanı benimkinden çok daha güzel oldu gerçi.İki koltuğun arasına yastık yerleştirdim, üzerine ince beyaz bir battaniye gerdim ve işte :




4 yorum:

Esra dedi ki...

gerçekten öykü gibi yazıyorsunuz :) küçükken o çadırlara ben de bayılırdım. balkon demirlerine tuttururdum ben de :)

Öykücü dedi ki...

Teşekkür ederim:))Balkon demiri de iyi bir fikirmiş! Yazın Duru'nun çadırını balkona taşıyabiliriz;)

Sevgiler.

firdevs dedi ki...

Ozenle hazirlanmis kahvaltilara bayiliyorum ! :) Kahvaltinin ozel bir yeri var bende :))

53 kg olmak istiyorum ama acliga hic dayanamiyorum. Ya da sebze yemegi ve salatayla aksami gecistiremiyorum. Normalde boyle degilim . Emzirdigim icin gecici bir donem diye avunuyorum. Zayiflamasamda spor yapmak ve siki olmak istiyorum. Ama sporada hic vaktim yok . Ayh ne yapsam bilemedim :))))

Aksam cocuklari yatirip dondurma yerken " Yarin spora baslayacagim ! " diye karar veriyirum :)))))))

Duruya cok gecmis olsun. Ben tavuk ve eti piser pismez yemeliyim. Tekrar isitinca kesinlikle yiyemiyorum. Cok kotu bir tadi oluyor. Bu nedenle disarda ( Turkiye'de tabi burda oyle bir sansimiz yok :p ) et yemek zor oluyor. Onceden pisip ikinci bir kez isinan et ya da tavugu hemen anlarim. Evde yumurta kirip yesem daha iyi yani :)))) o yuzden tavuk sularini degerlendiremiyorum.

Cadir fikrine bayildim . Ahmed bayilacak buna :)

Bu arada kirmizi cok yakismis ;)

Öykücü dedi ki...

Firdevs:)

Bikiniprojesi bloguna bir göz atsana.Sadece evde kendi kendine spor yapıyor.Videolar falan paylaşıyor.

Kocam da buzdolabına giren yemeği yiyemez.Bense üstünden küfünü sıyırıp getirin anlamadan yerim:)) Isıtılan eti yiyememek nedir ya:)) Gurme misiniz arkadaş bu nasıl bir damak tadı.

Hayatınız zor ama.Kocamın açısından zorluğu ben yaşıyorum ama senin işin cidden zor:)))

Tavuk organik olduğu için tonla para veriyorum.Sadece Duru'ya alıyoruz ve sonuçta da suyunu bile atmaya kıyamıyorum:))

Çok öptüm.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..