11 Aralık 2014 Perşembe

Zıpla !



Fotoğraftan da anlaşılabileceği gibi bugün Cuma! :)

Bu hafta boyunca hemen her gün işten bir saat erken çıktım.Bakıcı teyzemiz ehliyet kursuna yazılmış , "Sadece kitaptan okuyarak anlamıyorum ders dinlemek de istiyorum" diye rica edince saat 17:00'de başlayan derslere yetişsin diye izin aldım.

Eve bir saat bile erken gelmek çok iyi hissettirdi.Kızımla oynamaya ve kitap okumaya daha uzun zaman ayırabildim.Dizi izlerken de battaniyemi örmeye devam ettim.Kış akşamlarını seviyorum.{Yaz akşamlarını daha  da çok seviyorum elbette}

Bir süredir Duru'dan inciler köşesini boşluyorum:) Unuttuklarım için üzülmeyi bırakıp unutmadan bir kaçını kaydedeyim:

*İş arkadaşım Zeynep Abla Duru'yu çok sever.{Duru da Onu çok sever.} Geçen akşam yatmadan önce yanıma geldi "Anne bunları yarın Zeynep Abla'ya verir misin?" diyerek elime patlamış bir balonun iki parçasını tutuşturdu.Çok ciddi bir şekilde patlak balonu Zeynep Ablaya götürmek için teslim aldım."Yarın beni arayıp teşekkür etsin" diye eklediğinde kendimi tutamadım artık:)Patlak balonu sabah Zeynep Abla'ya verdim, sonra da ciddi ciddi arayıp Duru'ya teşekkür ettik.

*Zeynep Abla ne zaman biz telefonda konuşsak Duru'ya selam söyler.Ben de her seferinde selamı Duru'ya iletirim.Geçen gün telefonda "Anne bunu kaç kez daha söylemeyi düşünüyorsun?" diye ayar verdiğinde ikimizde selam konusunu gözden geçirmeye karar verdik.

*Televizyon dizisinde kadın adama silah çekmiş, ne kadar dikkatini çekmeye çalışsam da Duru sahneye kilitlenmiş heyecanla bağırıyor "Anne adamı silahlayacak". Bıçakla bıçaklamak, silahla da silahlamak:)))

*Teyzesine "Annem işten ayrılsa da senden kurtulsam" demiş.Teyzeyle sabah bunu konuşurken kahkahalarımız Duru'yu uyandırmasın diye oldukça uğraşmak zorunda kaldık.

Cumartesi arkadaşımın kızının doğumgününe davetliyiz.O da benim gibi ilk kez bu sene büyük bir doğumgünü yapmaya karar vermiş ve daveti de evde yapacak.Beni davet etmek için aradığında humus yapmayı teklif ettim, sevinerek kabul etti.Fotoğraf makinamı da götürüp bol bol fotoğraf çekmeyi düşünüyorum.Profesyonel makinayla çekilen fotoğraflar herkesin sevineceği çok özel bir hediye oluyor.

Benim için de evde doğumgünü kutlamanın artıları ve eksilerini gözlemlemek adına iyi olacak.Gerçi o kadar çok çocukla evde bir parti organize etmeyi gözüm almıyor yani büyük ihtimalle dışarda yapmaya karar verdim gibi ama evde yapmak kesinlikle gönlümde yatan aslan.

Dışarda yapacak olursam süslemeleri ben yaparım belki.Aslında evde hazırlanmış yiyecekler ikram etmek isterim ama partiyi yapacağımız yerin bir pastane olacağı düşünülürse kendi pastamı getirmem düşünülemez bile.Kendi humusum{humus takıntısı}, zeytinyağlı dolmamdı kastetiğim aslında ama servis tabaklarını taşımak, artanları eve getirmek vs hiç çekici gelmiyor.Önemli olan da ikram değil ortam zaten bu sebeple çocukları oyalayacak bir palyaço ayarlamayı da düşünüyorum.

İnsan ne yiyip ne içtiğini değil nasıl hissettiğini hatırlıyor.Çocukları tepesinde dolaşmayan bir anne de kesinlikle iyi hissedecektir:))

Daha önceki yazılarımda sevdiğim beğendiğim linkleri paylaşıyordum.Artık bunu bir etiket serisi haline getirmeye karar verdim.Link verdiğim yazılara 'sevdiğim linkler' etiketini ekleyeceğim.

Takip ettiğim bloglar listemde linkleri olan A cup of Jo ve Cupcakesandcashmere bloglarında gördüğüm bu uygulama bana normalde hiç öğrenemeyeceğim pek çok bilgiye erişme şansı sağladı.Çok çok seviyorum farklı insanların internette bulduğu farklı sayfaları.Sizin de seveceğinizden eminim.Öyleyse başlayalım:

Dünya çocukları kahvaltıda ne yiyor? Yaşasın Türkiye !

Oyuncak bebeklerin saçlarını nasıl eski haline getirebiliriz? Bizim evde ciddi bir soruna çözüm oldu bu sayfa.

Makyajda sadece kapatıcı ile neler yapabilirsiniz?

Örgü takıntım dolayısıyla: Granny square yapımı ve  grannysquare yapımı(Türkçe)

Bir kızkardeşe altı erkek kardeşinin hazırladığı muhteşem bir  düğün hediyesi!

Çocuğunuza 'bugün okul nasıldı?' diye sormadan bugün okul nasıldı demenin 25 farklı şekli :)

Kate Middleton'a 'sarmaya devam et' diyen kadın ! {Kate'in gözlerine dikkat} :)

En kısa sürede denenecek muhteşem görünen bir tarif !

Herkese kadrajdan çıkacak kadar mutlu hissedeceği bir haftasonu diliyorum!





Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..