26 Ocak 2015 Pazartesi

Pırıl pırıl


Ocak ayının 26'sındayız ve  hava o kadar güzel ki! Pırıl pırıl güneşli, ısıtan ama yakmayan havada öğlen arası uzun bir yürüyüş yaptık.Normalde yürüdüğümüz Bir saatin içinde yemek yedik ve döndük.Yürümek de , yürürken sohbet etmek de çok keyifliydi.Yolda bir kilim dokuma tezgahı, bakırcı ve bir sürü yerel ürün satan mağaza gördük.Bu yürüyüşleri daha sık yapmaya karar verdik.

Akşam kayınpederim yemeğe gelecek menüm şöyle: Kabak borani, bulgur pilavı, salata, peynirli tava böreği ve tatlı olarak elmalı kırıntı tatlısı.

Cuma akşam çaya da misafirlerim gelecek onlar için harıl harıl menü hazırlıyorum.Akşam aç gelin dediğim için oldukça ilginç bir menü şekillenmeye başladı.Çayın yanında kısır, mercimekli köfte ikram edilir de neden acem pilavı ikram edilmesin dedim.Bulgurlu yiyecekler akşama uygun olmuyor bence ama aç insanları da bir şekilde doyurmak lazım değil mi:) Humus, labneli patlıcan salatası, peynirli börek, elmalı kırıntı tatlısı {yeni takıntım olduğunu anladınız} ve süper kolay ve gösterişli muzlu ekler de diğer planladıklarım.Bakalım.

Aklında çok pratik ama çok da gösterişli ve lezzetli tarif olanlar yorum bölümüne yazsın lütfen:)





3 yorum:

deeptone dedi ki...

ay kırıntı tatlısını daha yakınlarda yazmıştım yaa onu mu yapcan söleseneee yaaa :)

Adsız dedi ki...

pratik ötesi bir tarif,herkes bayılır,en basit hali şöyle,isteğe göre renklendirilebilir;5-6 tane orta boy patates,1 kutu krema,tuz,tercihe göre baharat patatesler küp küp ya da halka doğranır hepsi karıştırılır,200-220 derece fırında pişirilir,bu kadar👍isteğe göre 1 su bardağı kadar kaşar rendesi,patates sayımız fazla olacaksa biraz zeytinyağ ve süt( çay bardağı kadar) eklenebilir,bazen haşlanmış tavuk ,konserve mısırda koyuyorum👌kolay gelsin.duru yu öpüyorum..gökçebk

Öykücü dedi ki...

Deep,

Senin 16.12.2014 de yayınladığın tarifteki tatlı evet:)

Gökçe,

Bu tarifi balık yanına düşündüm ve resmen ağzım sulandı.Kumpir gibi olur sanki,nefis!

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..