5 Ocak 2015 Pazartesi

Tüm sevdiklerimle birlikte geçsin bu yıl! (2)


Kardan ayrılıyoruz ama soğuk, heyecan bizi acıktırmış.Dağdan inerken gördüğümüz bir lokantaya giriyoruz.Akşam yılbaşı yemeğinde otelde olacağımız için hafif şeyler yemek niyetindeyiz.

Yemekten sonra otele dönüyoruz.Otelin yanındaki alışveriş merkezine gitmek istiyoruz.Duru'yu babasına emanet edip ben,Gül Abla ve Defne alışverişe dalıyoruz.Ben Murat'a bir gömlek hediye alıyorum.Biraz dolaşıp odamıza geliyoruz.Manzaram şu:


Baba kız küveti doldurup keyif yapmışlar.Yanaklar pembe pembe.Ben de bir duş alıyorum ve hazırlanıyoruz:


Yılbaşı eğlencesi falan bize göre değil.Bir yemek yiyip lobide tombala oynayacağız.Kızlar neşeli pozlarla gecemizi renklendiriyor:


Selfiesiz olmaz:


Son saatler nasıl geçerse tüm yıl öyle geçer derler.Ben buna çok inanırım.Bu sene en sevdiklerimin bir kısmıyla neşe içinde girdim yeni yıla.Duru ve Defne tombala oyununa bambaşka bir boyuta taşıdılar.Çok gıcık ve komiklerdi.Oyunu mahvettiler resmen ama çok eğlendik:)

2 yorum:

Sorriso dedi ki...

ya ben o banyodan çıkmış güzelliği yerim :) h&m hello kitty'li donunu da. Bizde de aynı seriden var, direk ilgimi çekti :)

Öykücü dedi ki...

Hahaha kilotlarımız hep H&Mden.Fanilaları da harika.Şu üzerindeki seriden görürsen kaçırma.Ben 4-6 yaş için sadece 6 tane alabildim,kalmamıştı çünkü:)

Çok öptüm seni ve küçük hanımefendiyi:)

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..