25 Mayıs 2015 Pazartesi

Son dönem kitapları



Okuduğum kitapları yazma işini oldukça ihmal ettim.Kitap yazılarımın paratntez içinde italik yazılmış olan satırları kitap hakkında ayrıntı vermektedir, okumak istiyor ve sürprizi kaçmasın istiyorsanız parantez içlerini okumayın:) Neredeyse konusunu bile unuttuğum kitaplarımla karşınızdayım bu kez:

Karanlıkta buldum seni: Maggie Young sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak ister.
Clayton Reed ise kasabadaki yeni çocuk.Maggienin hemen dikkatini çekiyor.Çünkü sıradanın dışına çıkan bir yeniliktir bu çocuk.
Ve elbette çocukta bir gariplik vardır.İnsanlarla iletişim kurmamakta, uzak durmaktadır.Maggie'nin çabalarıyla aralarında bir ilişki başlar ve yine Maggie'nin çabalarıyla devam eder.{Çünkü çocuk bipolar.Dolayısıyla bir anı bir anına uymuyor}

Zaman zaman sıkıldığım, Maggie'nin ilişkideki durumu hakkında umutsuzluğa kapıldığım ama sonuçta devamı olursa okurum dediğim bir kitap oldu.

Milyonluk kirli sır: Ayh okurken şiştim.Klişe, mantıksızlık beni bir kitaptan soğutan ne varsa bu kitapta vardı.

Esas kızımızın annesi kanser tedavisi görüyor , para lazım o da kendini satıyor.Bravo! İki yıllığına kadınlarla zengin erkeklerin bir tür anlaşma yaptığı bu tür illegal işleri halleden bir yerle anlaşıyor ve satışta! son anda süper yakışıklı, süper zengin ama kadınlara güvenmeyen! bir adam tarafından alınıyor.Yaşadığı bir olay yüzünden kadın ırkından nefret eden adam sosyal çevresinde bir kadın olsun diye böyle saçma bir işe girişiyor.Aralarında duygu olmayacak yani.Ama daha kitabın ilk bölümü bitmeden bizim kıza sırılsıklam aşık oluyor Ve neden? Nedeni yok:) Ay işte devam kitabını okumak istemeyeceğim bir kitap! Yaşasın.

Tatlı sır: Bu ikisini peşpeşe okudum bir de.Sır sır sır dedikleri de bir şey olsa bari.Bu yazarın daha önce bir kitabını daha okumuştum.Tatlı bela isminde.Blogda bahsetmemiş olabilirim şöyle bir göz attım bulamadım.O kitaptaki Maddox kardeşlerden bir diğerinin hikayesi anlatılıyor bu kez.İlk kitaptaki çiftten de sık sık bahsedilen bu kitap bu açıdan hoşuma gitti.

Trenton Maddox dövmecide çalışıyor ve esas kızımıza aşık.Esas kızın ise bir erkek arkadaşı var ve Trenton'dan etkilense de ilişkisine devam etmek istiyor.Ama çocuk uzakta ve bizim kızla hiç ilgilenmiyor.Bir süre sonra ne kadar uğraşsalalar da bir ilişkiye başlamaktan uzak kalamadıklarını farkediyorlar ama kızı çok rahatsız eden bir durum var.Bu da kitabın sonunda ortaya çıkıyor Bence sonu güzeldi sır gibi bir sırmış cidden.Yazıyorum istemiyorsanız okumayın .


{Kız meğer Trenton'ın abisiyle çıkıyormuş.Bu sebeple Trentonla birlikte olamam diyip duruyormuş.Sonuçta iki kardeş bunu sorun etmedi ve ünlü Maddox kardeşlerin üçüncüsü ile de çok kısaca da olsa tanışmış olduk}


Telepati: Iyh. Son dönemde okuduğum en kötü kitap.Farklı zaman boyutlarından bahsediyor.Yani bir sürü ben var ama hepsi farklı hayatlar yaşıyor.Bir ben çok zenginken, diğeri ölü olabilir, birinin tek kızı varken diğeri beş çocuklu olabilir gibi.Bu farklı boyut olayını delebilen farklı boyutlarda oldukları halde birbirlerini hatırlayan iki çocuk var.İşte bunlar buluşmaya çalışıyor ve bir sürü saçmalık oluyor.Sonu da kötü bence.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..