10 Haziran 2015 Çarşamba

Bu hafta ben..

Yine bir kahvaltı fotosuyla başlıyor yazım.Bu kez kocamla birlikte Mersindeyiz.Haftaiçi ve ben görevli olarak Mersindeyim, Murat'ın da işi olunca beraber geldik.

Mersin'e bazen ben trenle tek başıma geliyorum , uzun uzun kitap okuyup tren yolculuğunun tadını çıkarıyorum ama Murat'la beraber gelmek her zaman favorim.

Çok erken gelmişiz ve işe gitmek için bol zamanım var.Beraber deniz kenarında açık büfe bir kahvaltı yaptık.Murat tam otururken tabağının bir kısmını masaya döktü ve bu görünenden başka birer tabak daha aldık!{yuh} Öyle çok yemişiz ki ikimiz de öğlen yemeği yemedik.

Akşama da kayınvalideme davetliydik ve orada da oldukça çok yedim:)

Bana özel, Murat'a özel ve Duru'ya özel yemekler yapılmıştı ve ben herkesin özelinden yedim.Benim özelim bakla dolması, Murat'ın ki yağlı ve Duru'nunki de köfte, bulgur pilavıydı.

Bu yazdıklarımdan da anlaşılacağı gibi bu ara bir kaç kilo aldım.Yine diyete başlıyorum.Kahrolsun nutella!

Yaz mevsiminin gelişiyle daha mutlu hissediyorum kendimi.Gün hemen bitmiyor, hava sıcak, güneşli ama Adana'nın çöl sıcakları gelmedi.{henüz!}

Akşamları balkonda yemek yiyoruz ve sonrasında da balkonda çay içiyoruz.Biraz oyun, biraz kitap okuma, bazen banyo sonrası erkenden yatağa giriyoruz.Uyumadan önce mutlaka bir kitap daha okuyor Duru ve bazen de ıpadden bir şeyler izliyor.

Onu uyuttuktan sonra ben uzun uzun kitap okumaya devam ediyorum.Bu ara çok kitap okudum ve daha da okuyacağım bir sürü güzel kitabım var.

Ama özellikle haftasonları çok kıymetli.Hem kendi başımıza hem arkadaşlarla bir sürü planlar yaptık, hayaller kurduk.Bir haftasonu uçakla Trabzon'a gidip araba kiralayıp çevre illeri gezmek istiyoruz, bir haftasonu Gaziantep'e hem oradaki arkadaşlarımızın yeni doğan bebeğini kutlamak hem de hayvanat bahçesini tekrar gezmek için gitmeyi planladık.Birkaç haftasonu da Mersin otellerinde kalmak benim kişisel favori planım.Bakalım.

Tüm planlarımızın gerçek olduğu upuzun, güneşli ama çok terletmeyen güzel bir yaz diliyorum!

firdevs dedi ki...

Esmaya hamileyken nutelladan ve cikolata turu her seyden tiksindim. Dogumdan sonra toplasan 5 lokma nutella yememisimdir. Waffle yapinca bile sade yiyorum o derece. Ama hala 59 kiloyum :))))))))

Esra dedi ki...

Demek Trabzon'a geliyorsunuz :) Çok dogru bir karar çünkü harika bi doğası var ama bu gunlerde hala yagıslar devam ediyor, temmuz ve agustos gibi genelde daha güneşli.Ama kesinlikle gezmeye deger buralar.Ben de buraya sonradan gelen biri olarak gercekten dogasına hayranım :) Sevgiler..

Öykücü dedi ki...

Firdevs:)

Ne güzel ya:) Ben de doğumdan sonra sarımsak kokusuna çok hassaslaştım.Ühü.Şans işte.

Esra:)

Ailemle Karadeniz turu yapmıştım ve o kadar beğenmiştim ki iki sene kadar Trabzonsporlu olmuştum:))Zırt pırt yağmur yağmasa daha da çok severdim muhtemelen.Ama en çok denizin tuzsuz oluşunu sevmiştim.Yeniden gelmek için sabırsızlanıyorum!İnşallah:)

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..