27 Aralık 2016 Salı

Aylar sonra...


Aylar geçti. Geçen zaman bize iki bebek getirdi.21.08.2016 tarihinde 37+6 da gece sabaha karşı 03:00 gibi apar topar gelen tek yumurta ikizi oğullarım Kerim Efe ve Kerem Ege:)

Şu yazıyı Kerim'in banyosundan sonra Kerem'i yıkamadan hemen önce yazıyorum.Hayatım böyle iki iş arasında geçiyor çok şükür.Geçen seneden çok başka ama çok daha güzel...Çok şükür:)

Artık biz daha kocaman bir aileyiz. Çok şükür:)



Doğum hikayem, olanlar bitenler, bizden haberler,yeni yıl dilekleri filan hep gelecek yazıda. Şöyle bir merhaba diyip kaçtım.

Siz de bu senenin son yazısı gelene kadar geçen yılın son yazısına bir göz atmak isteyebilirsiniz.


4 yorum:

sessiz balik dedi ki...

Azla yetinmeyi bilirsem de bu da pek az oldu ; devamını bekliyoruz. İyi ki sadece bloğa takılıp kalmamışım yoksa senden haber almak mümkün olmayacak mış:)

cadsiz dedi ki...

ne buyuk supriz oladu bana.. senin adina cok sevindim, ben de 2. yi hep ikiz istemistim :)
Allah anali babali buyutsun, Duru'ya da sabir versin :) rakabet buyuk.. Masallah diyelim..

EQ dedi ki...

Valla kesinlikle katiliyorum sessiz balik'a :)

Gozde dedi ki...

Sesini tekrar blogdan duymak çok güzel🙋

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..