30 Aralık 2016 Cuma

Yeni yıl yazısı


Yeni yılda bebek dilediğim her sene bir bebeğim oldu çok şükür.Geçen seneki dilek listem de yüzümü kara çıkarmadı hatta.Bakın ne demişim ilk maddede ;  "Bir bebek daha istiyorum.  Olduğu kadar, olmazsa kader. :) Olsun diye dua edelim ama."

E artık bildiğiniz üzere oldu hem de umulmadık bir şekilde iki bebek birden oldu:) E madem listem böyle başarılı sonuçlar veriyordu o zaman bu senenin sonu da atlanmamalı, yeni yıl dilekleri sıralanmalı:

1. Çocuklarıma, kendime,Murat'a ve aileme sağlık diliyorum. Çocukların normal gelişimini tamamlamasını, bol uyumasını, güzelce yemek yemesini...

2. Duru bu sene ilkokula başlayacak. Ona uzun bir süre öğretmen aradım sonuçta bulduğum öğretmen içime çok sindi. Kaydını da yaptırdık.Umarım Duru da öğretmenini çok sever, okul hayatı hep başarılarla, mutlulukla dolu geçer.

3.Daha sade bir hayat diliyorum. Evdeki fazlalıkların çoğunu verdim aslında taşınırken ama yine de kıyafetlerim, Murat'ın kıyafetleri, kitaplarım gözüme batıyor. Allah bu sene bana gereksiz bir çöp almamayı nasip etsin inşallah.

4.Ücretsiz izin aldım evde bebeklerime bakıyorum. Bu seneyi mutlu, huzurlu geçirmeyi ve sonrasında yine sağlıkla işime dönmek istiyorum inşallah.

5. Güzel kitaplar okuyabilmek istiyorum.

6. Hahaha yine başa dönmüş gibi olacağız ama 6 kilo vermek istiyorum. Bu amacıma tam ulaşmışken hamile kaldığım için bu sene yine bir beş kilo fazlam var.{en az beş}

7. Murat'ın en büyük mutluluk kaynağı işinde başarılı olmak. İşinde hiç sorun yaşamayacağı, başarılı bir yıl diliyorum.

8.Ülkeme ve tüm dünyaya barış diliyorum. Özelikle bu ülkede hiç bir anne evladına yanmasın, kimse şehit falan olmasın, hiç bir yerde bomba patlamasın. Allah hepimizi korusun.

Çok şükür bu seneden maddi hiç bir dileğim yok. Bir araba, bir kıyafet, bir eşya dilemiyorum. Hepsini alabilecek sağlık, çalışma gücü ve akıl diliyorum.

Bu sene yeni yılı evde karşılayacağız. İki bebek ve bir çocukla en rahat edeceğimiz ve açıkçası sığacağımız tek yer kendi evimiz bence:) Bu sebeple arkadaşımızın ve ailelerimizin davetlerini geri çevirdik. 12'de bir arada sarmaş dolaş girebilirsek yeni yıla tüm yılın da öyle geçeceğine inanıyorum. İnşallah da öyle olur:)

Sizin yeni yıldan beklentileriniz neler? Yılbaşı gecesi için çılgın planlarınız var mı? Hadi ben çok sıkıcıyım siz anlatın planlarınızı da biraz eğlenelim.



2 yorum:

sessiz balik dedi ki...

Hayatta her dileğini kat kat fazlasıyla versin Rabbim , hep mutlu ol ; bakmalara doyamadığım prenses ve prenslerinle :)

Sessizce dedi ki...

Hoş geldin Hope!

Allah'tan instagram var da minnoşlardan öncesinde haberdar olduk :)
Sağlıkla büyüsünler inşallah.

Yeni yıl dileklerinin hepsi gerçekleşir inşallah. Bu yıl ben de senden ilham aldım bloğa yazdım, hadi bakalım :)

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..