12 Ekim 2014 Pazar

Defne'nin doğumgünü

Defne 27.09.2007 doğumlu bir tatlı kız.Bizim canımız.Doğduğu ilk gün Murat toplantıya gitmişti ve ben araba kullanmanın acemisiydim.Buna rağmen hastaneye gitmiştim.İlk doğduğu gün dün gibi ama dün olmadığını fotoğraflardan da görebilirsiniz:)) Doğumgününde müsait olamadık o yüzden bugün beraber kutlamayı teklif ettik.

Adana'da yeni açılan Tavacı Recep Usta'ya gitmeyi kararlaştırdık.Biz erken gidip masayı ayarladık, sürpriz pastayı buzdolabına kaldırttık ve hediyemizi masanın altına sakladık.Sonra bizimkiler de geldi.

Güzeller güzeli bir anne ve kız:


Dünyanın en iyi babalarından biri, kızının doğumgününde de çok mutlu:


Kızlar.Birbirlerini çok seviyor olmalarına bayılıyorum.Gül Abla benim için çok değerli, gerçek bir abla gibi sevdiğim bir insan.Kızlarımızın da bu samimiyeti inşallah sonsuza dek devam eder.


Bir anne kız pozu :


Tavacı Recep'in servisi cidden felaketti.Açıldığı ilk gün olduğu için böyle olduğunu umuyorum.Benim yemeğim hemen geldi mesela.Ben bitirmeye yakın diğer yemekler geldi.Duru için istediğim çorba hiç gelmedi:){Benim ve Murat'ın yemekleri çoktu neyse de kızımız aç kalmadı.} Pastayı ilk verdiğimizde sürpriz olmasını istemiştik , tamam dediler.Gerçi cingöz Defne masanın altına sakladığım hediye paketini hemen buldu, beraber oyun parkına gittiklerinde Duru'dan hediye olarak elbise aldığımızı öğrendi ama pasta sürpriz olabilirdi.Olamadı tabi:)



Doğumgünü kızı:


Bir kaç kez mum üflendi.Defne tek başına üfledi, sonra beraber üflediler ve sonra Duru tek başına üfledi:)



Bu yüzündeki ifade beni o kadar mutlu etti ki Defnoş:)


Ve elbette sevgili kocam Murat.Sen olmadan bugün bu kadar güzel olamazdı.Süper organizatör, iyi dost, harika baba:)

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..