9 Kasım 2014 Pazar

Biz yine bir gün site bahçesinde fotoğraf çektirirken..


Eski fotoğrafları buldum dolaşırken.Duru'nun şapkası çok hoşuma gitti:) Tişört mevsimi çok uzaklaşmadan yayınlayayım istedim:)


Cuma akşamı uçakla İstanbul'a gittik.Cumartesi akşamı Ankara'daydık ve Pazar akşamı da evimizdeydik.Çok yorulduğum ama çok zevk aldığım bu yolculuğun ayrıntılarını yarından önce yazamam muhtemelen.Yoruldum ama hayatı yaşanmış hissediyorum kısacık sürelerde çok şey yaptığımda.


Hoşçakalın:)

3 yorum:

deniz dedi ki...

Fotoğrafları görünce üşüdüm ben.

firdevs dedi ki...

Burasi buzzz :) Bu fotolar icimi isitti ;)

Öykücü dedi ki...

Firdevs, Deniz:)

Adana'da yaşamak böyle bir şey;)Yazı sormayın ama:P

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..