16 Aralık 2014 Salı

İyi ki doğdun Ada !


Cumartesi evde yapılacak bir doğumgününe davetliydik.Hayatımda tanıdığım en sakin insanlardan biri olan Demet'in parti sırasındaki stresini gördükten sonra Duru'ya planladığım partiyi kesinlikle dışarda yapmaya karar verdim:)

Ki Demet'in misafir sayısı benim planladığımın yarısı kadardı:)) Ki Demet'in erkek çocuk sayısı benim planladığımın üçte biri kadardı:))

Her şey çok güzel hazırlanmıştı.Muhteşem bir masa ve hazırlıklar vardı.Benim humus masadaki en lezzetsiz şeydi ne yazık ki.Her zaman oldukça güzel olan humusum bu sefer oldukça kötü olmuştu:





Duru diğer çocuklarla pek kaynaşmadı.Benim açımdan daha eğlenceli bir gündü.Ben annelerle çok iyi anlaştım:)Yine de mum üfleme töreninde baş köşeye geçmeyi başardı.Geride kalır ve fotoğraflarda çıkmaz diye düşünüyordum ama kızım sakin bir şekilde geçip başköşeye yerleşti.

Duru'nun doğumgünü kızının en samimi arkadaşlarından biri edasıyla oturduğu pozlarına bakmaya doyamıyorum.Çocukların hepsi o kadar şirin, o kadar masumlardı ki her bir fotoğrafa bayıldım.Hepsini yayınlamak mümkün olmadığı için eleme yaparak ekliyorum :










Duru "kalkalım,kalkalım" diye canıma geçmese ben daha uzun bir süre otururdum.Saat 17:00 gibi herkesle vedalaşıp ayrıldık.

Doğumgününden kalktıktan sonra Duru arabada uyumak istediğini söyledi.Murat da henüz işinin bitmediğini söyleyince Duru uyusun diye arabayla amaçsızca gezmeye başladım.Eve gidip uyuyalım dediğimde arabada uyumak istediği konusunda ısrar etti.Haftasonları evde uyumaz arabaya biner binmez gözlerini tutamaz zaten.

Duru koltuğunda uyurken bir yarım saat kadar gezindim.Bol bol düşündüm, bol bol sorun çözdüm.Sonra eve döndüm, arabayı parkettim ve Murat'ı beklemeye başladım.

Murat gelir gelmez Duru uyandı.Sonra beraber bir alışveriş merkezine gittik.Amacımız gezmek ve yemek yemekti.Tesadüfen çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla karşılaştık.Beraber yemek yedik, alışveriş yaptık {toka} sonra Strabucks'a gittik.Kızlar oyun oynarken kahve ve sıcak çikolata içip sohbet ettik.

Akşam eve geldik ve hemen uyuduk.


3 yorum:

deeptone dedi ki...

oleeeey oleeeey çok tatlıııı her şeeey :)

firdevs dedi ki...

Fotograflar ve masa super ! Ama bende o strese katlanamam dogrusu. Cocukalrin dogum gunlerinde bir pasta kesiyoruz bi de kendimize cigkofte ve lavas yapiyoruz o kadar :))))

Humusu ne yedim ne yaptim. Fakat merak ediyorum bir gun deniycem . Benim annem yemek konusunda hic yenilik sevmez. Galiba bu yuzden ben nerde bilinmedik bir tarif var onu yaparim :p

Humus tarifini guzel olmamasinin sebebini paylasirsan cok sevinirim :)

Öykücü dedi ki...

Deep:)

:) Oley!

Firdevs:)

Humus mükemmel bir yiyecek.Çok sağlıklı ve çok lezzetli.Tarif senin için gelecek:)

Çok öptüm.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..