8 Şubat 2015 Pazar

Kitap


Bunlar güzel kitaplar sayın okur.Okumak beni çok mutlu etti.

Poirot'un ilk davaları:Agatha Christie zaten muhteşemdir.Kitap fuarında Altın Kitaplar önünde en çok zaman geçirdiğim stand oldu ve her saniyesine değdi çünkü hiç okumadığım bir sürü Agatha Christie kitabı buldum.Yuppi!Biri de bu fotoğraftaki, küçük öykülerden oluşan hafif bir Sherlock Holmes havası estiren kitap.

Şeytanı Uyandırma: Dave Gurney de bu yazarımızın kahramanı.Ememkli bir polis ama meslek hayatı başarılarla dolu.Daha önce "Peter Pan Ölmeli" isimli bir kitabını okuduğum bu yazar oldukça başarılı.O kitapta da bu kitaba atıfta bulunuluyordu ve ben dolayısıyla kitapları ters sırayla okumuş oldum.İki kitaptaki olayların birbiriyle alakası yok ama karakterleri tanıma açısından bu kitap önce okunsa daha iyi olur.

Bir seri katil üzerine belgesel hazırlayan bir genç kızın annesinin dedektifimizden kızına göz kulak olmasını istemesiyle başlayan hikaye seri katilin bu belgesel fikrinden hiç hoşlanmamasıyla hız kazanıyor:) Kitap bana Agatha Christie'nin "ABC cinayetleri" kitabını anımsattı.Konu hemen hemen aynıydı.Öncesinde bir Agatha Christie okumuş olmam da hoş bir tesadüf oldu.




1 yorum:

cinar dedi ki...

vikitap diye bir site var. aslında eski ama ben yeni keşfettim. öneririm.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..