26 Kasım 2015 Perşembe

Cuma!


Bu hafta çok yoğun bir haftaydı. Hayatımda çok büyük bir değişiklik oldu,yıllardır gittiğim arkadaşım olan spor hocalarımla yolumu ayırdım sonra ilk kez cheesecake yaptım, ilk kez bir mutfak eğitimine katıldım.

Spor yapmaya iş yerinde bir grubun bosuya gidiyor olmasıyla başladım. İğrenç bir spordu her yerim tutulmuştu ama grupça gidiliyor olduğu için bırakamadım. Bosu bittiğinde içime spor aşkı yerleşmişti.

Ayşegül ve Aslı reformer pilates yapılan bir yer bulduklarını benim de katılıp katılmayacağımı sorduklarında tamam dedim ve üçümüz bir yıl boyunca beraber reformer yaptık.Sonra ücretlerde bir artış oldu, kızların hayatında bir takım değişiklikler oldu(evlenmek gibi:P) ve sonuçta kızlar spora devam etmeme kararı aldı.

Ben spora devam etmek istiyordum ve bir kaç ay aradan sonra Sezer'le fit in time diye bir yerde vücudumuza bağlanan elektrik kablolarıyla spor yapmaya başladık. Bir kaç ayın sonunda oradan ayrıldık çünkü elektrik kabloları kısmının sağlık üzerine etkileriyle ilgili şüphelerimiz vardı ve beraber benim ilk reformer yaptığım yere döndük.

Buradaki spor hocası kızlarla arkadaş olmuştuk, Sezer'le daha da kaynaştılar {çünkü o benden yaklaşık bin kat daha sıcakkanlı birisidir ve sosyaldir} iş yerinden bir arkadaşın ve Sezoşun kuzeninin de dahil olduğu bir grupla burada devam ettik. Aradan aylar geçti. Benim fiziki değişimim iş yerinde bir sürü kişiyi spora yönlendirdi. Ve yaklaşık on kişi mat pilates dersi için anlaştı.

Biz zaten haftada iki reformer pilatese gidiyorduk haftada bir de mat pilatese gidelim dedik.Hem vücut şaşırsın hem de arkadaşlarla beraber olalım istedik.

Sonra o dönem benim işlerim çok yoğunlaştı, anneannem hastalandı Erzurum'a gittim derken yaklaşık üç hafta mat pilatese gidemedim. Ama hepsinde gelemeyeceğimi önceden haber verdim. Son iki dersi alıp mat pilatese devam etmeme kararındaydım. Üçüncü dersin çıkışında spor hocalarından biri beni çağırdı. Haftada bir derslerde bir devamsızlık hakkı verdiklerini ve benim üç devamsızlık yaptığımı söyledi. Bir dersim kaldı zaten o derse de gelme mi demek istiyorsun dediğimde bana evet dedi.

Bunu duyunca ben:





Çok uzun süredir insanların yaptığı şeylere çok üzülmüyorum. Önemsememeye başladım çünkü.Ama bu olaya çooook üzüldüm.Yaklaşık üç yıldır birbirimizi tanıyoruz, beraber yemeklere gittik, dedikodular yaptık, özel hayatımızdan konuştuk ve bu şekilde anlamsız, önceden söylenmemiş bir kuralla bu şekilde davranılmasında bir mantık göremedim.

Mat pilateste alet yok dolayısıyla "sen üç haftada bitirmedin yerine gelecek biri var yani alet dolu o yüzden sıkıntı oluyor" gibi bir durum yok.Ders sekiz kişi de olsa, on kişi de olsa, üç kişi de olsa yapılıyor.

İşte sonrasında Murat'la da konuştum ve parasını ödediğim son iki reformer dersim de dahil olmak üzere bir daha o merkeze gitmemeye karar verdim. Sezer kızlara olayı anlatmış ve kırıldığımı söylemiş saçma sapan bahaneler sunmuşlar "işte orada biri vardı da, o duyuyordu da o yüzden öyle söyledik" falan falan.Beni yaklaşık beş kez aradılar telefonu açmadım.

Çok olgun bir davranış değil biliyorum ama benim özür anlayışım bu değil. Bir kere Sezer benim kırıldığımı söylemeden beni aramadılar. Madem orada başka bir üye var diye böyle söylendi o zaman neden beni hemen arayıp düzeltmediler?

Bir de ben bahanelere sığınmadan yapılan, hatasını kabul eden insanın özrünü kabul etmekten yanayım. Çünkü bahanesi olan insan sizi yine kırmaktan çekinmeyecektir, pişmanlığı azdır belki yoktur, yaptığı hatayı tamamen kabul etmiyordur.

Yine de Sezer'i bugün beşinci kez  arayıp ısrarla benle konuşmak istediklerini duyunca aramaya karar verdim, bu bir haftada kırgınlık seviyem değişmese de üzüntüm azaldı.

Ama aramadım mesaj attım. Cevap olarak benle konuştukları sırada yan odada birileri olduğunu işte onlara mesaj vermek istediklerini, çok üzgün oldularını, o iptal ettiklerini söyledikleri mat dersine gelmemi filan söylediler.

Bunu duyunca ben:




İyice sinirlendim. Böyle bir oyunsa bana önceden haber vermeleri gerekirdi ya da ben daha oradan ayrılıp işe varmadan konuyu açıklamaları gerekirdi.

Ve bu arada derslere hiç ara vermedim çünkü hemen yeni bir hocayla anlaştık. Üstelik ayda ders ücretimiz %40 oranında daha azaldı. Bu hoca kızlara kıyasla biraz daha eğitimsiz duruyor ama kesinlikle para konusunda daha rahat. Yani ders bir saatse ama çalışılması gerektiğini düşünüyorsa 1.5 saat ders yapmaktan çekinmiyor.

Bunu görünce ben:



Dün akşam da cheesecake ve kiş yapmak için bir eğitime katıldım. Üç kişiydik ve bir de hoca iş çıkışı 17:30 gibi başlayıp saat 21:00'e kadar çalıştık.Gün sonunda da ürünlerimizi alıp eve gittik.

Evde beni {cheesecakei} kurt gibi bekleyen iki kişiye {Murat ve Duru} kekin henüz sıcak olduğunu ve ancak ertesi akşam açmamız gerektiğini söylediğimde çok yoğun itiraz ettiler. Tüm akşam keki beklemişler de mutlaka yemelilermiş de.Kişi burunlarına bile sürmediler:)) Bu akşam meşhur cheesecakein tadımı var anlayacağınız:)

Eğitim fotoğrafları falan daha sonraki bir yazıda. Şimdi biraz sevdiğim linkler yapalım mı?

Hürriyet listelerine pek güvenmem aslında.Bir sene o listeyi baz alıp rezervasyon yaptırdığımız otelin iflasın eşiğinde olduğu ve tavanlarının bile aktığını öğrendiğimizde gitmemize sadece üç gün vardı. Bayağı bir stresle rezervasyonumuzu değiştirmiştik. Ama yine de göz atmak, yeni bir fikir olması açısından anlamlı. Türkiye'nin en iyi 10 brunch mekanı.

Kindle için Türkçe e- kitap okumanın yolu. Bunu tabi ki anlamadım ama anlayan biri {Murat} olur diye umuyorum:)

Sağlıklı bir TATLI. { Ayşe Abla bu sana;) }

Çok şık bir çanta. Hem el çantası hem sırt çantası olabiliyor olması benim çok hoşuma gitti.

Beni çok düşündüren bir yazı ve bir diğer yazı.

Herkese çok şahane bir haftasonu diliyorum.Kimsenin sizi üzmediği, incitmediği, herkesin birbirine çok kibar davrandığı, nefis tatlılar yiyip hiç kilo almadığınız, saatlerce yürüyüp bir anda beş kilo verdiğiniz, bebek emziriyorsanız sütünüzün dolup taştığı, bebeğinizin altı saat aralıksız uyuduğu, dünyada en beğendiğiniz yazarın en şahane kitabını tesadüfen gördüğünüz, yaptığınız tüm yemeklerin çok lezzetli olduğu, mutlu, sağlıklı bir haftasonu diliyorum.

Hayatta mucizelere inanın çünkü bizzat siz de bir mucizesiniz !

8 yorum:

Gozde dedi ki...

http://www.ilovemykanken.com/product/fjallraven-totepack-no-1-dark-garnet/

ben de Kanken marka bir çanta aldım. Sanırım çok da mecbur kalmadıkça tüm hayatım boyunca bu çantalar dışında çanta kullanmayacağım gibi geliyor.


Sessizce dedi ki...

Pozitif enerjimizi de bu yazıdan aldıysak haftasonuna hazırız!

Not: Duru her zamanki gibi çok şirin :)

EQ dedi ki...

Insafsiiiiiizz!!!!....... ay yok, bu saglikli bir tatliymis yav. Bak muz da olsa ve cikolatali falan da olsa meyve herzaman iyidir, cooook merci canim:)

Senin o kirgin havalarini sevsinner emi? Bi telefonlara cikmamalar bi biseyler.....bababa:) yirim:))
Saka biyana...kesinlikle haklisin o yazdiklarinda. Baya bir s...cmislar yani. O sonradan Sezer'e söyledikleri sivama kismi, sana yaptiklarii o son aciklamaysa artik üzerine b..k yazma kismiymis:)

O binbir surat Duru'yu da yirim ben!!:)

Linklere pc den bakicam sonra.
Bir de son olarak Murat'la Duru'nun cheescake konusundaki israrlarlarini kesinlikle cok iyi anliyorum. Ben de olsam aynini yapardim. ( yapmasan sasardim allahin oburu)


Öptüm:)

deniz dedi ki...

Durunun ifadeleri çok tatlı...mevzu para olunca ahbaplık dostluk ikinci sırada geliyor artık iyi yapmışsın tepki ortaya koyarak.. Bu motivasyonla harika bir haftasonu hepimize gelsin..

enne dedi ki...

Reformer pilates dedin beni benden aldın:) 2 ay devam eden maceram benzer şekilde sona erdi, ki ben pazartesi sabahı 6'da pilatese gidip sonra işe gelen biriydim. Cuma da öğle arasında yemek yemeden koşa koşa gidiyordum. Eğitmen çok yakından tanıdığımız biri, eşim stüdyosunun fotoğraf çekimlerini yaptı, çok yardımı oldu. 2 ay bitince öyle bir fiyat istedi ki, reformer aletini alıp eve koysam daha iyi:) Ben de kırıldım ve bıraktım. Yeni bir yer arıyorum şimdi.

Adsız dedi ki...

müsteri kazanmak yerine kaybetmisler ...müsteri herzaman haklidir.bahaneleri dahada sacma....ayni sey degil ama benimde basima gelmisti saatleri degistirip heber vermemeleri falan falan....baska yer mi yok eyvallah der baska yer bulurum....hayirlisi yeni yerle fazla Samimi olmayin ama ... asli

sessiz balik dedi ki...

Duru ' nun mana dolu bakışları ile daha da bir anlamlanan post için yorumum takma kafana olacak. Sen daha iyilerini bulursun , iyisini çünkü .

paticanlar dedi ki...

Yaaaaa Duru'nun pozlara ve fotografların bu kadar yerli uerince kullanılmasına bayıldıııııımm. Duru'yu bool bol öpüyorumçok çok. İkizleri de tabiii. Bu yazı yazıldığında ikizler yoktu henüz gerçi. ❤️😘

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..