18 Nisan 2014 Cuma

Parkta bir gün

Geçen haftasonu eşimin işi vardı.Kızımla günü açık havada geçirmek istedim.Caddelerde dolaştık, yemek yedik ve sonunda yolumuz aşağıdaki parka düştü.Ben küçük bir kızken {çok eskiden yani} bu park kalın duvarlarla çevriliydi.Duvarların arkasında kötü şeylerin olduğu söylentisi sebebiyle kimseler içeri girmeye cesaret edemezdi, kalın duvarların etrafında dolaşır dururduk.

Şimdilerde ise aşağıdaki fotolarda da görebileceğiniz gibi neredeyse bir cennet bahçesi ve her köşesinde bir çocuk, bir aile,bir yaşlı amca, bir köpek görmek mümkün.Parka girmeseniz bile etrafından geçerken dahi yemyeşil görüntüsü insanı mutlu ediyor.Şehrin göbeğinde bir vaha gibi uzanan bu park gibi nice parkla diliyorum!





Köpekler,kediler de unutulmamış.Çok tatlı bir hayvan çeşmesi:


Diğer ağaçların arasından uzanan bir palmiye.Büyük aşkım !


Parkın girişinde güvercinler var.Para ile yem atabiliyorsunuz.Çok şirinlerdi.



Ortam o kadar yeşil ve güzeldi ki her fotoğraf güzel çıktı.Kızımla tonla fotoğraf çektik.Poz verdirmek için epey dil döktüm ama aşağıdaki gibi şirin pozlar yakalamayı başardım:


Bol bol koştu.O kadar çok koşarken çekilmiş fotoğrafı var ki.Eleme yapmak çok çok zor oldu.Her adımını fotoğraflamışım neredeyse:)Aşağıdakiler yüzlerce fotoğraf arasından zar zor seçebildiklerim.Yani yerim olsa, okurları kaçırmayacağını bilsem hepsini yayınlamak isterim;)

Kızımın çocukluğunu düşündüğünde saçlarının rüzgarda uçuştuğu, özgürce koştuğu anıları olsun istiyorum.Duvarların arasında büyüyorlar maalesef.Sık sık parklara götürüyorum ama yeterli değil gibi geliyor hep.Fotoğraflar biraz da bu annelik vicdan azabıyla çekilmiştir:)








Bol eğlenceli,ailece geçirilen bir haftasonu diliyorum herkese !

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..