28 Nisan 2014 Pazartesi

This is photobomb !

Arkadaşlarımızla bizim parka gittiğimiz bir gün yanımda büyük fotoğraf makinası vardı.Kızlarının fotoğrafını çekmeyi teklif ettim.Hem benim için pratik olacaktı hem de onlara harika bir hatıra hediye etmiş olacaktım.Da işte işler planladığımız gibi gitmedi.Tatlı Canan'ın bir kaç kare tek fotoğrafını yakaladım ama geneli ne yazık ki Duru tarafından sabote edildi.

Tam Canan'ı tek yakalamışım , fotoğrafı çekmeye hazırım hop Duru koşa koşa gelip Canan'ın yanında dikiliveriyor:)Hele şu en son karede Canan'ın sadece saçı ve bir bacağı görülebiliyor çünkü Duru yanında durmanın yeterli olmadığına karar verip kızcağızın önüne geçiverdi:))








Bu fotoğrafa gülmekten ölüyorum sayın okur.Nedir bu photobomb diyorsanız böyle buyrun !

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..