28 Haziran 2014 Cumartesi

Park park gezmek


Geçen yazıda bahsettiğim her güne bir park projesinin ikinci parkı işte bu park.Kışın yanından geçerken dikkatimi çekmişti, çok renkli ve büyük bir alan.Diğer favori parkımızda geçen seneden beri sık sık gittiğimiz ancak blogda fotoğrafları olmayan kızımla benim "uzak park" olarak bahsettiğimiz bir park.Gelecek sefer orada da fotoğraf çekmek istiyorum çok daha yeşil ve güzel bir park çünkü.

Burası yan yana iki parktan oluşuyor ve çok renkli oyuncaklar var.Paten kayan ya da bisiklete binen çocuklar da vardı.Alttaki fotodaki Duru'yu görebildiniz mi:) Anne buradan kayarken düşebilirim gel diye sesleniyor:)) Bkz.


Artık tanıyorsunuz kucağındaki bebek "kardeşi".Evden çıkarken içerde unutmuşuz, geri dönmek zorunda kaldık:)Onunla kaydı, onunla sallandı, onu kaydırdı ve hatta salladı:)) Bir çocuk ona yaklaştığında hemen kardeşine sarılıp asla vermeyeceğini belli ediyor.Çocuğun alma niyeti yoksa bile Duru'nun tavrından etkilenip saldırıya geçiyor çoğu zaman.Küçük bir kız kardeşine vurdu diye ağladı da biraz:)

Kızım bir çocuk sana vurursa sen de ona vur diyorum.{Senden küçükse vurma ama}.Ağlarken "neden sen de vurmadın?" diye sordum.Anne bana vurmadı ki kardeşime vurdu dedi:)






Başka parklarda görüşmek üzere.Hoşçakalın :)

                                  
                                     

5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Son fotografi cok seker!

Adsız dedi ki...

selam. ben eski takipçileriizden züleyha. inanmıyorum. bu kadar gizli saklıyken herşey.burayı yeni gördüm. neyse iki türlü de sizi takip etmek zevk doğrusu. kızınız çok şeker , siz de pek güzelsiniz maşallah. nedense sizi hep izmir taraflarında hayal etmiştim. memleketimde olabileceğiniz hiç aklıma gelmemişti. sevgiler:)

Öykücü dedi ki...

BTK:)

Ben de en çok o fotoyu beğendim.Orada nihayet annesine gülmeyi kabul etti hanımefendi.

Züleyha:)

Teşekkürler:) Kabak çiçeği gibi açılıp saçılmışım da diyebiliriz:)Ama öykücü duygusal açıdan sansürsüzdü burası ise görüntü açısından.Burada insanlar hakkında sansürlü yazıyorum diyebiliriz;)

Sevgiler.

Defne dedi ki...

Merhaba tekrar, cildiniz o kadar güzel görünüyo ki, maşallah. Kullandığınız özel bişey var mı. Sevgiler

Öykücü dedi ki...

Sevgili Unknown:)

Teşekkür ederim.Cildim için hiç bir şey kullanmıyorum sadece güneş koruyucu.

Ama haftasonları dışarı çıkarken Loreal BB Cream kullanıyorum.Salıncakta iki kişi Banu'nun önersisiydi.Estee Lauder falan da denedim ama Loreal cidden çok iyi.

Fotoğraflardaki görünümü BB kreme borçluyuz bence.

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..