2 Aralık 2014 Salı

Ve pazar..

Pazar kahvaltısı bir rezervasyon hatası ile başladı.Oyun parkına yakın bir masa rezerve etmiştik ancak üst katta bir özel okulun toplantısı varmış ve dolayısıyla oyun parkına yakın masayı bırakın oyun parkının olduğu katta bile oturamadık.Bize küçük bir ipad verdiler oyun parkını izleyen bir kameraya direk bağlıydı.Bu bizi çok rahatlattı ama zaten okul toplantısı dolayısıyla oyun parkı o kadar kalabalıktı ki bizim çocuklar o kalabalığa giremedi bile.

Tek iyi tarafı palyaçoydu.Çocuklara balondan köpekler, kılıçlar yaptı ,yüzlerini boyadı.Sonuçta çok eğlendiler ve neyse ki iyi anlaştılar:)Karşınızda üç şirin kedi yavrusu:)


Bu da benim kedim:)


İpek ve ben:


Demet ve ben:


Duru ve ben:


Ada, demet, ben ve çiçek:)


Neden bilmiyorum ama eşlerimizin tek kare fotoğrafı bile yok:) Ortamda üç koca adam bir de abi Arda vardı ama biz kızlar fotoğraf çekilip durmuşuz:)))

Kahvaltıdan sonra markete gidip alışveriş yaptık.Aldıklarımızı yerleştirdikten sonra akşam için kabak tatlısı ve pizza yaptım.Duru'ya öğlen için kemik suyuna mantı çorbası hazırladım.Biz öğlen bir şey yemedik.Duru çorbasını bitirdikten sonra biraz kitap okuduk, banyo yaptık.

Pizzayı bize ayrı kızımıza ayrı yaptım.Onun pizzasına domates sosu sürdüm bizimkine ketçap, onunkinde peynir, domates, zeytin vardı bizimkinde mantar, mısır, sosis, sucuk gibi bilimum zararlılar:)

Sonuçta dev bir karbonhidrat gününü 'Gönül İşleri" izleyerek bitirdik.Çok güzel ve dolu bir haftasonuydu.Sevdiğim bir sürü kişi ile birlikte olabildiğim için kendimi çok şanslı hissettim.Darısı diğer haftasonlarına ;)

2 yorum:

firdevs dedi ki...

Minik pisinin biyuklarindan operim : *

Bugun oglen 12 de sana gelicez diye arayan arkadasa " Ama neden aksamdan aramadin ! " diye sitem edince , bi sey yapmana gerek yok pizza yapsan yeter dedi :)))))) Dunden esimin istegi uzerine uzumlu kek yapmistim. Ama esim evde unutmus :)))) ilk basta uzulmustum ama sonradan misafir gelecegini duyunca gozlerim parladi :))))

Bizde karbonhidrata gark olduk yani :p

Öykücü dedi ki...

Firdevs:)

Pizzan meşhur olmuş desene:) Hamur işlerini gözümde çok büyütüyorum oysa bir kaç kez yapınca "ne kadar kolaymış" diyor insan:)

Öptüm:)-en çok Esmoş'u-:)

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..