15 Haziran 2014 Pazar

Cumartesi : Park park gezmek ve bir süpriz.

Yaz haftasonlarının en sevdiğim tarafı balkonda kahvaltı yapabilmek.Cuma gününden kahvaltılıkları hazırladığım için sabah sadece omlet ve çay yapmakla uğraşıyorum.Ivır zıvırları da sağolsun kocam balkona taşıyor.Öyle çok süslü bir sofra değil ama açık havada yemek, sabahın köründe kalkmamış olmak gibi sebeplerle bana dünyadaki en şık sofra gibi geliyor:))

Bu cumartesi de yine balkondaydık:


Sonrasında hemen hazırlanıp çıktık.Genelde fotoğrafları ben çektiğim için kızımla çok az pozum var.Bu sebeple artık kocama fotoğrafımı çekmesini hatırlatıyorum, bunun için ortam hazırlıyorum.


Evin eksikleri için gittiğimiz alışveriş merkezinde moda günleri vardı.İşte bir kaç ünlü fotoğrafı:) Bu blogun bir paparazzi bloguna dönüşme ihtimali de yok görüldüğü üzere:))




Yapı market çıkışında benimkiler:



Ağzı yüzü bulaşık bir kız.Annesi çantasını arabada bıraktığı için yanında bir peçete bile yok.Sağolsun dondurmacıda da vermemişler.{Ağzını tişörtünün iç kısmına sildi.Hayran kaldım!}




Normalde bu tip ıvır zıvır dondurmalar yemiyoruz.Ama bugün Duru'nun ALTI günlük dondurma yememe cezasının son bulduğu gün olduğu için gördüğümüz ilk dondurmaya saldırdık:) Babasının gözlüğünü gözünden alıp duruyordu, alma dediğimiz halde ısrar etti bu sebeple cezalıydı.

Alışveriş merkezinin içindeki oyun parkına girdi babasıyla:







Yine bir anne-kız pozu:


Biz dinlenmek için Starbucks'da oturuken içerdeki parkda da oynadı.Çok şirin bir kaç arkadaş buldu.Bu da onlardan biri.Bu şirin kızla birbirlerine sarılıp durdular:)





Çıkışta gittiğimiz mantıcıda da bir park vardı elbette! Orada biraz kendi kendine oynadı sonra kardeşiyle gelen bir abla Duru'yu da dahil ettiği bir saklambaç oyunu oynattı.Mantıcıdaki herkes oyun oynayan çocukları seyrediyor, saklanma yerleri ile ilgili taktik veriyordu.Ama o kadar küçükler ki alenen görüldükleri yerlerde saklanıyorlardı:)





Ve işte bu da günün süprizi! Sizi yeni oğlumuzla tanıştıralım: Tombiş :)) Şimdiye kadar bir tavşan, beş ipek böceği besledik.Bir kuş benim için de, kocam içinde ,Duru için de ilk.Çok heyecanlıyız:)

5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel fotograflar,sende cok hos cikmissin,ayni renk kustan bizdede vardi bebek geldiginde vermek zorunda kaldik,cocuklar kuslari cok seviyor ve asla unutamiyorlar,sevgiler...

firdevs dedi ki...

Duru'ya cok guldum ya hu :))) Temiz kizmis yani tisortun disinada silebilirdi agzini :D

Bi de ikidir dikkatimi cekiyor . Esin mi sen mi hanginiz sucugu yumurtasiz yiyorsunuz :))) Ben de yumurtasiz yerimde algida secicilik oldu galiba :p

Dun mangal yaptik. Aklima sen geldin. Sanki gercek hayatta seni taniyormusum gibi :)) Evde kekik kalmamis bi de ona dertlendim :))))

Bi de ben kuslardan cok korkarim.Hani kafesi acinca deli gibi saga sola ucuyorlar ya ! Ayy ay ay dusununce bile fena oluyorum . Benim tek besleyebilecegim hayvan kedi galiba :)) Bahcede camasirlari filan asarken gelip ayaklarima dolanmasi cok hosuma gidiyor :)

Iyi haftalar..

deniz dedi ki...

Merhaba sizi tekrar bulduğuma hatta gördügüme çok sevindim...

Sorriso dedi ki...

yaşasıııınnnnnnnnn :)seni budluğum için çok mutluyum şu anda :) sıdıka

Öykücü dedi ki...

Bir terazi kızı:)

Dün biraz kuyruğu koptu çok üzüldük:( Bebeklere zararı var mı kuşların?

Firdevs:)

Sucuğu yumurtasız yiyen benim:) Yumurta sevmem pek ama sucuklu yumurta hiiç sevmem.

Benim de aklıma sen gelip duruyorsun.Kızını merak ediyorum.Adını ne koayacak acaba diyorum.Esmayı değiştirir belki sürpriz yapar vs :))

Deniz:)

Teşekkürler.Böyle tek bir cümleyle beni o kadar mutlu ettiniz ki.Anlatamam.

Sorriso:)

Ben de seni gördüğüme çok sevindim.Ben seni okuyordm bu süreçte elbette ama:))

Sevgiler.

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..