3 Aralık 2014 Çarşamba

Gül Ablamın doğumgünü


Geçmiş bir haftasonundan kareler bunlar.Yazı olarak hazırlamışım ama yayınlamayı unutmuşum:) Arşivde kalsın istediğimden yayınlıyorum:

Kocaman insanlarız ve doğumgünü kutlamak da çok önemsediğimiz bir şey değil.Ama görüşmek için bir bahane oluyor.Sonrasında da bir pasta yiyoruz, mumları üflemek de çocuklarımıza eğlence:)

O gün kahvaltı için buluştuğumuzdan pasta yoktu ama herşey yine de çok güzeldi.Kızlarımızın yaptıklarına gülüp durduk.Kahvaltıdan sonra kızların ikisi de dondurma istedi.Onlara dondurma aldık yan masaya oturup beraber yemeye başladılar.

Defne arada Duru'nun dondurmasından da alırmış.Bir ara masamızda bir sessizlik oldu, kızların masasına baktık ve Duru ile gözgöze geldik "ben onunkinden hiç almadım" diyiverdi:))

Kuzum benim.Defne'ye alma diyememiş, kendisi de onunkinden almayı becerememiş ama bu durum da içine dert olmuş:))

Bu iki fotoğraf birbirinin neredeyse aynısı ama alttaki fotoğraftaki Gül Ablanın bakışları çok hoşuma gitti ve o anın, o hislerin de blogda olmasını istedim.Kızlarımız büyüyünce onları ne çok sevdiğimizi görsünler diye.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

Bir anne, bir baba ve bir de çocuk.Aşk dolu, neşeli ve eğlenceli bir hayat umuduyla..